Tuesday, April 26, 2011

perluker??

smalam hari first amik exam.. dasat oo... tu paper killer bg aku.. xku pling xsuke subjek nih n utk prngethauan aku dah repeat paper nih.. haha.. aku x tau la berpunca dr sape tp ternyata berpunca dr aku lah kn.. dah aku x suke lacture tuh nk wat camne.. aku pon x tau npe bile time kelas die jer aku mlas gile babeng.. mungkin sbb mse aku amik paper mse thn 2 tu kot jd aku dah naik myampah. tp bese lah aku dah nk msuk 4 n dah nk abis blaja pin x mo aku repeat ag papaer die haha xmo jumpa die dah.. tp nk dijadikn cite aku akan jumpe ag bkn sbb repeat tp ader subject die gak.. dasat..  ya ALLAH bantulh hambaMU ini.... aku nk grad ngan jayanya haha.. aku harap sangt x repeat ag.. pas abis exam kwn2 aku sme tersenyum riang aku plak x tau jawab mmg aku jwb semua tp btol ke x aku xtau..dplm otak aku asik pk2 kne repeat ag haha.. smapai tido pon asik mimpi jerk dasat kn... xpe  la yg penting aku pokus pd paper len.. nk kejar target doew aku xmo hampakn mak n bab aku yg byk abiskn duit untuk anaknya ini.. mak mau duit duit dah x der... sengal aku nih

No comments:

Post a Comment